Serwis pogwarancyjny stolarki aluminiowej

Kompleksowa realizacja usług w firmie Aluframe obejmuje nie tylko projektowanie, dostawę i montaż, ale także profesjonalny serwis pogwarancyjny stolarki aluminiowej.

Dzięki temu, Klient na wszystkich etapach współpracy może liczyć na skuteczne i merytoryczne wsparcie ze strony naszych specjalistów.

Jakość jako proces

Udana współpraca i zadowolenie Klienta są naszym priorytetem, więc dokładamy wszelkich starań, aby pozostawać z nim w kontakcie. Wysoka jakość stolarki aluminiowej nie oznacza dla nas jednorazowej usługi, ale ciągły proces doskonalenia, który prowadzi do maksymalnego dostosowania danej realizacji do preferencji Klienta. Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami dysponującymi certyfikowanymi produktami i prefabrykatami, ale jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest elastyczność w działaniu na rzecz dostosowania usługi do indywidualnych potrzeb wynikających z danego zlecenia.

Jakość jako proces

Co obejmuje obsługa pogwarancyjna?

Serwis pogwarancyjny w firmie Aluframe obejmuje regulację stolarki aluminiowej, w tym okiennej i drzwiowej, wewnętrznej i zewnętrznej. Nasze działania serwisowe obejmują naprawę i regulację:

  • świetlików aluminiowych,
  • fasad aluminiowo-szklanych,
  • zadaszeń szklanych,
  • ścianek i drzwi przeciwpożarowych,
  • żaluzji elewacyjnych i przeciwsłonecznych.
Co obejmuje obsługa pogwarancyjna?

Kompleksowość działania

Jesteśmy profesjonalnie przygotowani do potencjalnych działań związanych z obsługą pogwarancyjną, ponieważ posiadamy bardzo dobrze wyposażoną pracownię projektową, a także zakład produkcyjny, które stwarzają odpowiednią przestrzeń również do prac serwisowych. Pozwala nam to sprawować pełną kontrolę nad jakością naszych działań, a tym samym tworzyć kompatybilne rozwiązania na każdym z etapów naszej pracy, w tym również w zakresie obsługi pogwarancyjnej.

Kompleksowość działania

Promocja w sieci: widoczni
Widoczni